donderdag 21 december 2006

Introductie

Ok. Daar ben ik dan met een blog. Van die dingen waar ik helemaal geen tijd en zin voor heb om bij te houden. Misschien dat het onderwerp me enigzins actief houdt. Ik zie regelmatig films en series die ik ontzettend goed vind, maar die totaal onbekend zijn en dus erg moeilijk aan mensen aan te prijzen zijn. Op dit blog wil ik uiteen zetten waarom ik deze films en series zo goed vind. In essayformat dus, met idealiter screens en covers. Daaruit zouden jullie op kunnen maken waarom ik ze zo bijzonder vind.
Ik heb even zitten twijfelen of dit blog in het Engels zou moeten, maar hoewel dat natuurlijk geen probleem zou zijn is mijn beoogde doelgroep toch vrijwel zuiver Nederlands. (namelijk vrienden en bekenden)

Ik heb nog genoeg films die in aanmerking komen voor een post in archief dus voorlopig genoeg stof voor dit blog.

Geen opmerkingen: